Компания осы саладағы Қазақстан Республикасы Еңбек заңнамасының талаптарын орындайды, оның шеңберінде қызметкердің іскерлік қасиеттерімен байланысты емесдін, жыныс, тіл, жас, ұлт белгілері, мүгедектіктің болуы, отбасы мәртебесі, әлеуметтік шығу тегі немесе өзге де жеке айрықша сипаттамалары бойынша еңбек құқықтарын іске асыру кезінде ешкімді қандай да бір кемсітуге тап болмайды.
«Қазақтелеком» АҚ Адам құқықтары мен тең мүмкіндіктерді сақтау саласындағы өз тәжірибелерін үздіксіз жетілдіруде. Осылайша, Компания қызметкерлермен Ұжымдық келісімшарт жасасу, өзгерту, толықтыру бойынша келіссөздерге қатысады, келіссөздер жүргізу мерзімдерін сақтайды және тиісті бірлескен комиссиялардың жұмысын қамтамасыз етеді, келіссөздер жүргізу үшін қажетті ақпаратты ұсынады, Ұжымдық келісімшарт ережелерінің талаптарын қатаң орындайды. Еңбек заңнамасына сәйкес кез-келген қызметкер өз өкілдері арқылы ұжымдық келіссөздерге және Ұжымдық келісімшарттың жобасын әзірлеуге, сондай-ақ қол қойылған Ұжымдық келісімшартпен танысуға құқылы.
«Қазақтелеком» АҚ кадр саясатының принциптері
- Мақсат бойынша басқару (management by objectives) – қызметкер қол жеткізген корпоративтік және жеке мақсаттың дәрежесі мен сапасын бағалау;
- Құзіреттілікті бағалау (competency assessment) – жеке мақсатқа жету үшін белгілі бір көрсеткіштер бойынша жұмыс тәртібін бағалау.
Мақсат бойынша басқару (management by objectives): Компания өнімділікті бағалаудың 2 түрін пайдаланады:
- стратегиялық мақсатқа қол жеткізуге бағытталған жылдық көрсеткіштер;
- жобаларды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін тоқсандық міндеттер.
«Қазақтелеком» АҚ Директорлар кеңесі бекіткен «Қазақтелеком» АҚ қызметінің корпоративтік негізгі көрсеткіштері:
- EBITDA маржасы
- Шоғырландырылған таза пайда
- Ақша қаражатының еркін қозғалысы
- Несиелік тәуекел аймағы
- NAV
- Топ үшін еңбек өнімділігі
Әзірленген өнімділікті бағалау жүйесі бизнес мақсатын командалық мақсатқа айналдыруға мүмкіндік береді және пайдалану мен басқару өте қарапайым және түсінікті, сонымен қатар компанияға бизнесті дамытудың максималды тиімділігі мен тұрақтылығы жолымен жүруге мүмкіндік береді. Қоғам қызметкерлерінің жұмысын бағалау келесі мақсатта жүзеге асырылады:
Қоғамның әрбір филиалы өндірістік процестерді ескере отырып, қызметкерлердің жұмысын бағалайды, оның нәтижелері бойынша ынталандыру құралдарын қолданудың негізі болып табылатын нәтижелілікті бағалау жүйесі қалыптасады.
«Қазақтелеком» АҚ-ның ҚжЕҚ саласындағы басым міндеттері:
- Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін тиісінше сақтау және қолдану;
- қауіпсіз еңбек жағдайлары мен жұмыс орындарын ұсыну;
- еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы озық тәжірибенің заманауи технологиялары мен тәжірибелерін пайдалану;
- өндірістік жарақаттанудың және кәсіптік аурулардың алдын алудың заманауи құралдары мен әдістерін енгізу.
«Қазақтелеком» АҚ-ның еңбекті қорғау саласындағы қызметінде қызметкерлердің, мердігерлік ұйымдар қызметкерлерінің және халықтың денсаулығы мен қауіпсіздігіне қолайсыз әсерлерді алдын ала болдырмау немесе азайту маңызды рөл атқарады. Компанияда жұмыс істейтін еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғауды басқару жүйесі әдістемелік басшылықты, ҚжЕҚ жағдайын талдауды және бақылауды қамтамасыз етуге бағытталған.
«Қазақтелеком» АҚ-да Компанияның барлық қызметкерлері мен мердігерлеріне қолданылатын еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғауды қамтамасыз ету саласындағы саясат әзірленді.
«Қазақтелеком» АҚ еңбекті қорғау және өнеркәсіптік қауіпсіздікті басқару жүйесі жұмыс істейтін кәсіптік денсаулық, қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғау, өнер- кәсіптік қауіпсіздік мәселелерін регламенттейтін негізгі ішкі құжаттар: