Адами капиталды дамыту
Алдымен ұзақ мерзімді басымдық ретінде Компания өз қызметкерлері мен адами капиталдың үздіксіз, инклюзивті және теңгерімді дамуын атап көрсетеді.
Корпоративтік деңгейде кәсіби және тұлғалық өсуді ынталандыру, қызметкерлер арасында салауатты өмір салтын насихаттау, олардың жан-жақтылығы мен тең мүмкіндіктерін қамтамасыз ету бойынша тиімді саясат жүзеге асырылуда.
«Қазақтелеком» АҚ адам құқықтарының сақталуын және барлық қызметкерлер үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етеді және гендерлік теңсіздік пен кемсітушіліктің кез келген түрлерінің туындау жағдайлар- ды болдырмайды.

Компания осы саладағы Қазақстан Республикасы Еңбек заңнамасының талаптарын орындайды, оның шеңберінде қызметкердің іскерлік қасиеттерімен байланысты емесдін, жыныс, тіл, жас, ұлт белгілері, мүгедектіктің болуы, отбасы мәртебесі, әлеуметтік шығу тегі немесе өзге де жеке айрықша сипаттамалары бойынша еңбек құқықтарын іске асыру кезінде ешкімді қандай да бір кемсітуге тап болмайды.

«Қазақтелеком» АҚ Адам құқықтары мен тең мүмкіндіктерді сақтау саласындағы өз тәжірибелерін үздіксіз жетілдіруде. Осылайша, Компания қызметкерлермен Ұжымдық келісімшарт жасасу, өзгерту, толықтыру бойынша келіссөздерге қатысады, келіссөздер жүргізу мерзімдерін сақтайды және тиісті бірлескен комиссиялардың жұмысын қамтамасыз етеді, келіссөздер жүргізу үшін қажетті ақпаратты ұсынады, Ұжымдық келісімшарт ережелерінің талаптарын қатаң орындайды. Еңбек заңнамасына сәйкес кез-келген қызметкер өз өкілдері арқылы ұжымдық келіссөздерге және Ұжымдық келісімшарттың жобасын әзірлеуге, сондай-ақ қол қойылған Ұжымдық келісімшартпен танысуға құқылы.

Адамдар «Қазақтелеком» АҚ-ның ең басты байлығы ғана емес, біздің ең жоғары құндылығымыз. Компания өз қызметкерлеріне қамқорлық жасауға үлкен көңіл бөледі және тиімді ашық HR жүйесін құрудан бастап қызметкерлердің психикалық және физикалық денсаулығына қамқорлық жасауға бағытталған курстар мен тренингтерді ұйымдастыруға дейін осы саладағы тәжірибесі мен процедураларын тұрақты түрде жетілдіреді.
«Қазақтелеком» АҚ кадр саясатының принциптері


Әлеуметтік жауапкершілік Қызметкерлермен қарым-қатынас орнатқан кезде Компания әлеуметтік әл-ауқатқа қол жеткізу мақсатында Қазақстан Республикасының еңбек қатынастары саласындағы заңнамасының талаптарын сақтайды.
HR-жүйесінің ашықтығы Компанияға стратегиялық мақсатқа (Employee Experience бағдарламасы) қол жеткізу үшін жүйелік процестер (тағайындау, мансаптық өсу, оқыту және дамыту, тиімділікті бағалау және т.б.) арқылы HR-функцияларын басқарудың ашық процедурасы қолданылады.
Сабақтастық Компания қызметкерлерді оқыту мен дамытуды өз қызметкерлерінің сабақтастығының білікті деңгейіне жетудің құнды құралы ретінде қарастырады.
Клиентке бағдарлану hr-функция бизнес кеңістігіндегі оң бедел мәртебесін арттыру үшін клиенттермен тиімді өзара тиімді қарым-қатынастар негізінде Компания қызметкерлері арқылы клиентке бағдарланған тәсілді жетілдіруге ұмтылады
Жеке жауапкершілік hr-функция бизнес кеңістігіндегі оң бедел мәртебесін арттыру үшін клиенттермен тиімді өзара тиімді қарым-қатынастар негізінде Компания қызметкерлері арқылы клиентке бағдарланған тәсілді жетілдіруге ұмтылады
Инновациялық ойлау Компания инновациялық ойлауды бәсекелестік артықшылықтардың бірі ретінде қарастырады және осыған байланысты HR-функциясы қызметкерлерге Компания ұсынатын өнімдер мен технологияларды оңтайландыруға және автоматтандыруға бағытталған инновациялық ойлауды қалыптастыру үшін барлық жағдайларды жасайды
-"Қазақтелеком" АҚ мен Компания қызметкерлерінің мүддесі мен мақсатының теңгерімі өз қызметкерлерінің мүддесін құрметтейді және әлеуметтік әл-ауқатқа көмектесу мақсатында олардың қажеттілігі мен керегіне негізделеді, сондай-ақ қызметкерлерден өз жұмысы барысында мақсатына жету үшін Компанияның мүддесін біркелкі сақтауды күтеді.
«Қазақтелеком» АҚ сынақтан өткен және үздік халықаралық тәжірибе ретінде дәлелденген персоналды бағалаудың әртүрлі әдісін, соның ішінде қызметкерлердің жұмыс тиімділігін бағалау, калибрлеу сессиялары, 360 градустық әдіс бойынша бағалау, ассессмент-орталығы және т.б. енгізуде.
Персоналдың негізгі үлесі үшін 2009 жылдан бастап компания HR-кеңес беру саласындағы кәсіби қызметтерді тарта отырып, «Қазақтелеком» АҚ кешенді және объективті бағалау үшін екі компонентті қамтитын қызметкерлердің қызметін бағалаудың электрондық жүйесін кезең-кезеңімен енгізуде.:

  • Мақсат бойынша басқару (management by objectives) – қызметкер қол жеткізген корпоративтік және жеке мақсаттың дәрежесі мен сапасын бағалау;
  • Құзіреттілікті бағалау (competency assessment) – жеке мақсатқа жету үшін белгілі бір көрсеткіштер бойынша жұмыс тәртібін бағалау.

Мақсат бойынша басқару (management by objectives): Компания өнімділікті бағалаудың 2 түрін пайдаланады:

  • стратегиялық мақсатқа қол жеткізуге бағытталған жылдық көрсеткіштер;
  • жобаларды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін тоқсандық міндеттер.

«Қазақтелеком» АҚ Директорлар кеңесі бекіткен «Қазақтелеком» АҚ қызметінің корпоративтік негізгі көрсеткіштері:

  • EBITDA маржасы
  • Шоғырландырылған таза пайда
  • Ақша қаражатының еркін қозғалысы
  • Несиелік тәуекел аймағы
  • NAV
  • Топ үшін еңбек өнімділігі

Әзірленген өнімділікті бағалау жүйесі бизнес мақсатын командалық мақсатқа айналдыруға мүмкіндік береді және пайдалану мен басқару өте қарапайым және түсінікті, сонымен қатар компанияға бизнесті дамытудың максималды тиімділігі мен тұрақтылығы жолымен жүруге мүмкіндік береді. Қоғам қызметкерлерінің жұмысын бағалау келесі мақсатта жүзеге асырылады:
қызметкерлердің еңбек қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілігін қалыптастыру
қызметкерлердің атқаратын лауазымына сәйкестігін анықтау және олардың жұмыс нәтижелері бойынша қызметкерлерге кері байланыс орнату
қызметкерлердің атқаратын лауазымына сәйкестігін анықтау және олардың жұмыс нәтижелері бойынша қызметкерлерге кері байланыс орнату
қызметкерлердің мансабын жоспарлауға, кадрлық резервке енгізуге, тік немесе көлденең қозғалыстардың орындылығы туралы шешім қабылдауға көмектесу
қызметкерлерді оқыту және дамыту қажеттілігін анықтау, жеке даму жоспарларын құру
Қызметкерлерді қорытынды бағалау – қызметкерлерді оқыту мен дамыту қажеттілігін, қызметкерлерге ақы төлеу деңгейінің олардың еңбек тиімділігінің деңгейіне сәйкестігін анықтау үшін жылына бір рет жүргізілетін қызметкерлердің құзыреттілігінің тиімділігі мен даму деңгейін, сондай-ақ қызметкердің атқаратын лауазымына немесе орындайтын жұмысқа жарамдылығы ретінде.бағалау, SMART әдістемесі жеке мақсатты қою үшін қолданылады. Мәселені орнатуға арналған SMART пішімін алғаш рет өткен ғасырдың ортасында Питер Дракер айтқан.
SMART мақсаты дегеніміз не?
Ақылды мақсат деп аталатын (ағылшын тілінен smart - smart) төменде көрсетілген талаптарды қанағаттандыратын мақсат болып табылады.
Specific (арнайы, маңызды) Мақсат мүмкіндігінше нақты және анық болуы керек. Оның мөлдірлік дәрежесі әрбір адамның біржақты қабылдауымен анықталады
Measurable (өлшенетін, мағыналы, ынталандырушы) Мақсат өлшенетін болуы керек, ал өлшем критерийлері тек соңғы нәтиже үшін ғана емес, сонымен қатар аралық үшін де болуы керек.
Achievable(қолжетімді, келісілген, әрекетке бағытталған) Жағдайды барабар бағалау және компанияның/бөлімшенің қол жетімді сыртқы және ішкі ресурстары тұрғысынан мақсатқа қол жеткізуге болатынын түсіну қажет.
Realistic(шынайы, өзекті, пайдалы және нәтижеге бағытталған) Мақсат нақты және жағдайға сәйкес болуы керек, оған сәйкес келуі және басқа мақсаттар мен басымдықтармен тепе-теңдікті бұзбауы керек.
Time-based (белгілі бір мерзімге, уақтылы, бақыланатын) Аяқтаудың соңғы мерзімі немесе нақты мерзімі мақсаттың негізгі құрамдастарының бірі болып табылады. Оның белгіленген күні болуы немесе белгілі бір кезеңді қамтуы мүмкін
Құзыреттілік – бұл еңбек міндеттерін табысты орындау және қызметкердің алдына қойылған жеке мақсатқа жету үшін қажетті іскерлік дағды мен шеберлік.

Қоғамның әрбір филиалы өндірістік процестерді ескере отырып, қызметкерлердің жұмысын бағалайды, оның нәтижелері бойынша ынталандыру құралдарын қолданудың негізі болып табылатын нәтижелілікті бағалау жүйесі қалыптасады.
«Қазақтелеком» АҚ үшін ең жоғары құндылық қызметкерлердің өмірі мен денсаулығы болып табылады, осыған байланысты Компания еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау мәселелеріне жауапкершілікпен қарайды. «Қазақтелеком» АҚ Даму Стратегиясының басым бағыттары қолайлы еңбек жағдайларын жасау, сондай-ақ өндірістік қызметпен байланысты тәуекелдерді және төтенше жағдайлардың туындау тәуекелдерін барынша азайту болып табылады.
Компания озық әлемдік тәжірибеге сай болуға, сондай-ақ ұлттық және халықаралық талаптарды қатаң сақтауға және өзінің еңбекті қорғау және өнеркәсіптік қауіпсіздікті басқару жүйесін (ҚжЕҚ) үздіксіз жетілдіруге ниетті..

«Қазақтелеком» АҚ-ның ҚжЕҚ саласындағы басым міндеттері:

  • Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін тиісінше сақтау және қолдану;
  • қауіпсіз еңбек жағдайлары мен жұмыс орындарын ұсыну;
  • еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы озық тәжірибенің заманауи технологиялары мен тәжірибелерін пайдалану;
  • өндірістік жарақаттанудың және кәсіптік аурулардың алдын алудың заманауи құралдары мен әдістерін енгізу.

«Қазақтелеком» АҚ-ның еңбекті қорғау саласындағы қызметінде қызметкерлердің, мердігерлік ұйымдар қызметкерлерінің және халықтың денсаулығы мен қауіпсіздігіне қолайсыз әсерлерді алдын ала болдырмау немесе азайту маңызды рөл атқарады. Компанияда жұмыс істейтін еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғауды басқару жүйесі әдістемелік басшылықты, ҚжЕҚ жағдайын талдауды және бақылауды қамтамасыз етуге бағытталған.

«Қазақтелеком» АҚ-да Компанияның барлық қызметкерлері мен мердігерлеріне қолданылатын еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғауды қамтамасыз ету саласындағы саясат әзірленді.

«Қазақтелеком» АҚ еңбекті қорғау және өнеркәсіптік қауіпсіздікті басқару жүйесі жұмыс істейтін кәсіптік денсаулық, қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғау, өнер- кәсіптік қауіпсіздік мәселелерін регламенттейтін негізгі ішкі құжаттар: