Корпоративтік жауапкершілікке көзқарас
Клиенттердің, акционерлердің, қызметкерлердің және жалпы қоғамның мүддесі мен үмітін ескере отырып, "Қазақтелеком" АҚ ұзақ мерзімді тұрақты, бизнестің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету мен әлеуметтік және экологиялық прогреске қол жеткізу үшін заманауи технологиялар арқылы операциялық қызметке, стратегиялық жоспарлауға, корпоративтік басқару және тәуекел-менеджмент жүйесіне ESG ( Environmental, Social, Governance) қағидаттары мен практикаларын белсенді түрде енгізеді.
Жергілікті қоғамдастықтар
«Қазақтелеком» АҚ бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігінің маңызды құрамдас бөліктерінің бірі болып табылатын әлеуметтік қызметке көп көңіл бөледі.
Жыл сайын Компания әртүрлі корпоративтік деңгейлерде жергілікті қоғамдастықтармен қарым-қатынастарды басқару бөлігінде тәсілді жетілдіру бойынша жұмыс жүргізеді.

Компанияның жергілікті қоғамдастықтар мен өзара іс-қимылы ұлттық және халықаралық құжаттардың ережелерімен реттеледі: корпоративтік басқару кодексі, БҰҰ-ның Тұрақты даму мақсаттары, Жаһандық есеп беру бастамасы (GRI), ХҚК және ЕҚДБ Экологиялық және әлеуметтік стандарттары, БҰҰ-ның Жауапты инве- стициялау принциптері және т. б.

«Қазақтелеком» АҚ құрамына кіретін «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ-ның Компаниялар тобының демеушілік қызметін әлеуметтік маңызы бар жобаларды іске асыратын Samruk-Kazyna Trust әлеуметтік жобаларды дамыту қоры жүзеге асырады.

«Қазақтелеком» АҚ телекоммуникация саласының компаниясы болып табылады, оның қызметінің салдары жергілікті қоғамдастықтарға елеулі теріс әсер етпейді. Алайда, Компания клиенттерге қолдау көрсету қызметі арқылы мүдделі тараптардан келетін жергілікті қауымдастықтардың пікірлері мен олардың өтініштерін ескереді.

«Қазақтелеком» АҚ өз қызметін Қазақстанның барлық өңірлерінде жүзеге асырады және ірі жұмыс беруші және салық төлеуші болып табылады. Компания салық төлем дерін толық көлемде, уақтылы және ашықтық деңгейі жоғары деңгейде жүзеге асырады.

Компанияның жергілікті және ұлттық экономикаларға, сондай-ақ жергілікті қоғамдастықтарға қосқан үлесі:
тікелей іскерлік белсенділік және тиімділікті арттыруға назар аудару; тікелей және жанама жұмысқа орналасу мүмкіндіктерін құру; әлеуметтік инвестициялар.

«Қазақтелеком» АҚ өзінің қатысу өңірлерін тұрақты дамытуға қатысуының маңыздылығын түсінеді және жергілікті қоғамдастықтардың өміріне өзінің оң әсерін күшейту үшін барлық қолжетімді шараларды қабылдайды. Компания қатысу аймақтарындағы ірі жұмыс беруші болып табылады және жергілікті еңбек нарықтарына айтарлықтай үлес қосады. Мұндай жауапты тәсіл Компанияның іске асырылып жатқан Даму стратегиясы шеңберінде әзірленді. Тікелей экономикалық құн табыс әкелетін Компанияның негізгі қызметі арқылы жасалады. Құрылған экономикалық құнды бөлу жалақы, дивидендтер, салықтар және мемлекет пайдасына төленетін басқа да төлемдер, тауарлар мен қызметтерді сатып алу және ерікті әлеуметтік инвестициялар процесінде жүзеге асырылады.

Ақпараттық қауіпсіздік және деректерді қорғау
"Қазақтелеком" АҚ өз клиенттерінің деректерін барынша қорғауды қамтамасыз етуге және киберқауіптерге тиімді қарсы тұруға қабілетті технологиялар мен шешімдерді енгізуге бағдарланатын болады.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл
Компания сондай-ақ саладағы өз қызметін тиісінше жоспарлау және бақылау үшін үздік әлемдік тәжірибелер негізінде корпоративтік басқару жүйесін жетілдіруге ұмтылатын болады. ESG, оның ішінде өзінің ұзақ мерзімді тәуекел профилін азайту
Жеткізу тізбегін басқару
«Қазақтелеком» АҚ корпоративтік басқарудың, әлеуметтік жауапкершіліктің және қоршаған ортаны қорғаудың жоғары стандарттарын негізгі серіктестер, жеткізушілер мен мердігерлер арасында таратуға күш салады.