Миссия
ESG Стратегиясы
Экологиялық аспект компанияның тұрақты дамуы аясында өте маңызды.
Қазақтелеком телекоммуникациялық қызметтер саласында энергия тиімділігін арттыру бойынша әдістерді үнемі жетілдіріп отырады. Осылайша, ESG стратегиясына энергия тұтыну және булы газ шығарындыларын азайту, сондай-ақ қалдықтарды басқару мен кәдеге жаратуды жақсарту бойынша іс-шара енгізілетін болады. Бұдан әрі экологиялық бастама бойынша негізгі мақсаттар айқындалды:
Қазақтелеком әлеуметтік жағдайларды жақсартуға, әлеуметтік мәселелерді шешуге және қоғам әл-ауқатының түрлі аспектілерін қолдауға бағытталған.
Компания әлеуметтік жауапкершілікті өз мойнына ала отырып, қауіпсіз жұмыс және клиенттік ортаны қамтамасыз етуге тырысады. Бұдан әрі әлеуметтік бастама бойынша негізгі мақсаттар айқындалды:
Клиенттермен, қызметкерлермен және барлық мүдделі тараптармен ұзақ мерзімді және өзара тиімді қарым-қатынасты қамтамасыз ету үшін Компания адалдық, ашықтық және нормативтік-құқықтық актілер мен заңдарды сақтау қағидаттарын ұстанады. "Қазақтелеком" АҚ бизнесті жүргізудің бірінші класты деңгейіне және корпоративтік басқару рейтингін 2030 жылға қарай АА деңгейіне дейін арттыруға ұмтылады.
ESG стратегиясын енгізу корпоративтік басқарудың ажырамас бөлігіне айналады, мұнда тұрақты даму әдепті корпоративтік мәдениетті құруды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл рәсімдерін жақсартуды және басқарудың барлық деңгейлерін ТДМ-ға қол жеткізу процесіне тартуды қамтитын табысты бизнестің шешуші рөлін атқарады. Төменде басқару мен этиканың негізгі мақсаты анықталған: