Миссия

Қоршаған ортаға ең аз әсер ететін жетекші телекоммуникациялық компания деңгейінде ұзақ мерзімді ESG күн тәртібін қалыптастыру. Қоғам қызметінің ауқымы экономикалық өсуді шектемейтін әлеуметтік қамсыздандыруды бірінші кезекте жақсартуға бағытталған.
01
1-басымдық
Адами капиталды дамыту
Қызметкерлер мен адами капиталдың үздіксіз, инклюзивті және теңгерімді дамуы.
02
2-басымдық
Төмен көміртекті даму
Төмен көміртекті дамуға көшу «Қазақтелеком» АҚ үшін стратегиялық басымдық болып табылады.
03
3-басымдық
Цифрлы инклюзия және деректер қауіпсіздігі
«Қазақтелеком» АҚ корпоративтік жауапкершілігін дамытуда және тұтынушылардың деректерін барынша қорғауды қамтамасыз етуге ұмтылуда

ESG Стратегиясы

Біздің пайымымыз: "Қазақтелеком" - бұл өзінің барлық мүдделі тараптары үшін құндылық жасайтын, Қазақстанның БҰҰ-ның Орнықты даму мақсатына қол жеткізудегі үлес тиімділігін арттыруға ұмтылатын әлеуметтік және экологиялық жауапты компания.
E: Планета

Экологиялық аспект компанияның тұрақты дамуы аясында өте маңызды.

Қазақтелеком телекоммуникациялық қызметтер саласында энергия тиімділігін арттыру бойынша әдістерді үнемі жетілдіріп отырады. Осылайша, ESG стратегиясына энергия тұтыну және булы газ шығарындыларын азайту, сондай-ақ қалдықтарды басқару мен кәдеге жаратуды жақсарту бойынша іс-шара енгізілетін болады. Бұдан әрі экологиялық бастама бойынша негізгі мақсаттар айқындалды:

2032 жылға қарай энергия тұтынуды 22% - ға қысқарту году
2032 жылға қарай булы газ шығарындыларын 13% - ға қысқарту
Компанияның таза көміртегі ізін азайту
Қауіпті қалдықтарды азайту
2022 жылы булы газ шығарындыларының жалпы көлемінің төмендеуі
8.5 %
S: Қоғам

Қазақтелеком әлеуметтік жағдайларды жақсартуға, әлеуметтік мәселелерді шешуге және қоғам әл-ауқатының түрлі аспектілерін қолдауға бағытталған.

Компания әлеуметтік жауапкершілікті өз мойнына ала отырып, қауіпсіз жұмыс және клиенттік ортаны қамтамасыз етуге тырысады. Бұдан әрі әлеуметтік бастама бойынша негізгі мақсаттар айқындалды:

Клиент деректерінің құпиялылығын қорғау стандарттары мен киберқауіпсіздік шараларын сақтау
Барлығына телекоммуникациялық қызметтердің қолжетімділігін қамтамасыз ету
Инклюзивті ортаны қалыптастыру
Оқыту бағыттарын ұлғайту
Жұмыс орнында жарақат алу жағдайларының болмауы
Қатысатын өңірлерінде әл-ауқат деңгейін арттыру
Персоналдың тізімдік саны
19.979 мың адам
G: Басқару және этика

Клиенттермен, қызметкерлермен және барлық мүдделі тараптармен ұзақ мерзімді және өзара тиімді қарым-қатынасты қамтамасыз ету үшін Компания адалдық, ашықтық және нормативтік-құқықтық актілер мен заңдарды сақтау қағидаттарын ұстанады. "Қазақтелеком" АҚ бизнесті жүргізудің бірінші класты деңгейіне және корпоративтік басқару рейтингін 2030 жылға қарай АА деңгейіне дейін арттыруға ұмтылады.

ESG стратегиясын енгізу корпоративтік басқарудың ажырамас бөлігіне айналады, мұнда тұрақты даму әдепті корпоративтік мәдениетті құруды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл рәсімдерін жақсартуды және басқарудың барлық деңгейлерін ТДМ-ға қол жеткізу процесіне тартуды қамтитын табысты бизнестің шешуші рөлін атқарады. Төменде басқару мен этиканың негізгі мақсаты анықталған:

Директорлар кеңесінің әртүрлі және тәуелсіз құрамының болуын қамтамасыз ету
Сыбайлас жемқорлықтың мүлдем болмауы және қызметтің барлық салаларында барынша ашықтыққа қол жеткізу
Жауапты бизнесті жүргізудің жетекші халықаралық әдеп стандарттарын қолдану
ESG тәуекелдерін басқару, анықтау және төмендету жүйесін құру
2022 жылы жергілікті жеткізушілерден сатып алу сомасы
90.866 млн теңге
Новости

    Нет новостей для отображения.